Spousta lidí snad ani nenavštěvovala autoškolu

Vidíte to dnes a denně. Lidé mají nevybavená auta, nedostatečný počet náhradních pneumatik, žádné tažné lano, řetězy, pomalu ani lékárničky nejsou úplně v nejlepším stavu. Lidé si zkrátka zvykli na to, že vždycky vytočí nějaké číslo a přijede natěšený zaměstnanec nějaké společnosti, který jim všechno udělá a oni budou akorát sedět v autě a nadávat, že co mu to trvá tak dlouho. Krásná idylka. Jsou ale situace, kdy se takhle přemýšlet nedá a nemůže, to jsou potom takoví lidé bezradní a neví, co by. Jistě, ne každý je mechanik, zvláště u dnešních aut je něco spravit na cestě velké riziko, že poroucháte něco jiného, protože už to není jenom motor, ale také spousta elektroniky, do které je lepší se nepouštět. U starších vozů to je jedno, to by se opravdu mohl naučit každý, ale u těch novějších?
zničené auto.jpg

Tažné lano a příslušné zařízení je ale základ

je čiré svědectví o tom, jak moc se vám může vyplatit. Přeci jen, nezabírá žádné místo, prakticky ani ničemu nevadí, a přesto dokáže neskutečně pomoci v situacích, které si toho žádají. Kde bychom byli bez tažných zařízení? Jen si vezměte, kolik aut se porouchá na dálnici a jejich majitelé jenom bezradně skáčou kolem nich a neví si rady. Kdyby měli minimálně tažné lano, tak mohou zastavit nějaké auto, ať je aspoň odtáhne někde bokem. Ale takhle jsou odsouzeni čekat uprostřed dálnice na to, až se někdo uráčí jim pomoci, mezitím samozřejmě zablokují celý pruh. Často takoví lidé totiž nemají ani dostatek síly auto odtlačit.
provoz tunelu.jpg

Být připraven je vždycky dobré

Auta bez tažného zařízení jsou jako nahatí lidé. Jde to, ale je to vskutku nepohodlné a možná i v některých situacích nevhodné. A připomínáme, není to jenom bonus pro vás, ale také pro ostatní, protože vždycky můžete být právě VY ti, co zastaví u nějakého neštěstí a můžete člověku neuvěřitelně pomoci. To se pak vyplatí, no ne?